Виставка cersaie: тенденції та новинки

Щорічна виставка керамічної плитки та сантехнічного обладнання Cersaie цього року проходила в м. Болонья (Італія) з 23 по 27 вересня.

На стендах виставки відомі бренди галузі презентували втілення нових дизайнерських ідей та основних тенденцій керамічної галузі.

Виставка Cersaie – стартова площадка для запуску трендів

Категорії товарів, представлених на виставці:

  • Основні тенденції Cersaie 2019
  • Аксесуари та інші предмети дизайну для ванних;

Якщо керамічна плитка та керамограніт прагнуть звільнення з полону ванних кімнат та сантехнічних вузлів та підкорити передпокої, вітальні та спальні кімнати, шпалери як настінне покриття для ванної кімнати тільки узяли цю висоту.

Вологостійкі шпалери з художнім оформленням, при виробництві яких застосовувалися сучасні технології, не бояться контакту з водою і підходять навіть для використання в душових кабінах. Особлива вишуканість – шпалери, які на протязі 6 місяців мають певний аромат.

Ароматичні шпалери з колекції The Way of the Senses, Pixie

 

Вологостійкі шпалери Tip Toe, Wall & Deco

 

Сантехнічне обладнання;

Унітази на виставці Cersaie, пофарбовані в рожевий, голубий, бірюзовий та жовтий кольори – новітнє віяння моди. Не тільки унітази, за кольором підібрані раковина для ванни, піддони для душу і навіть змішувачі.

Раковина Acquarella, Colavene

Разом з тим процвітає й повністю протилежний напрямок – сантехніка та аксесуари для ванної кімнати темно-сірого графітового та чорного кольорів.

 

Сантехника NoLita, Kerasan

 

Розвиток обладнання для ванних кімнат проходить у напрямку екології та ресурсозбереження.

Змішувачі, які регулюють витрату води.

Душові піддони та меблі для ванних кімнат, у виробництві яких використовувалися матеріали, перероблені з відходів виробництва промислових підприємств.

 

 

Душовий піддон Reef, Agha (виготовлений з вторинної сировини)

Оснащення для бань, саун, ванних кімнат

Латунні, бронзові та хромовані поверхні арматури раковин та душових кабін, корпусів змішувачів змінив чорний колір.

 

Душ Blackberry, Blu bleu (чорна арматура)

Керамічна плитка

В нових колекціях провідних виробників керамічної плитки простежується тенденція до декоративних імітацій фактур натуральних матеріалів. Мармурова поверхня навмисно збільшена у великому форматі виглядає фантасмагоричним. Керамічна підлогова та настінна плитка зі збільшеним візерунком, приманним мармуру, - це грандіозний моноліт, який створює атмосферу сили та величі природи.

Колекція великоформатної полірованої керамічної плитки Maiora_Marble Effect – від італійської торгівельної марки Ragno – це італійський мармур, а саме – його декоративна імітація.

 

Колекція Bay від бренду Azteca – глянсова іспанська плитка з

фантасмагоричною імітацією під природний камінь.

 

Вишукана естетика імітацій оніксу, натурального каменя з вкрапленнями черепашнику, під терраццо (безшовна мозаїка), напівглазуровані поверхні, плитка, яка після укладки має нерівні шви та негладку поверхню, плитка з геометричним малюнком, на якій після укладки взагалі не можна зрозуміти, де шви, а де – лінії орнаменту, - далеко не повний перелік новацій, представлених на виставці.

Колекція настінної керамічної плитки Ghiaia від італійської фабрики Ceramica Fioranese має оригінальний мозаїчний вигляд з різнокольоровими вкрапленнями.

  

 

Відтінки сірого кольору не поступаються своїми позиціями та вкотре доводять своє право на життя в сучасних інтер’єрах. Продемонстровані ефектні поєднання імітацій будь-яких матеріалів сірого кольору (природний камінь, бетон, текстиль) з яскравими та пастельними акцентами.

Вибір зеленої та синьої палітри кольорів – ще один тренд. Градації безкінечні – від м'яких поступових переходів до різких кислотних та неонових кольорів.

Якщо не враховувати засилля бананового листя та павичів – екзотичних зображень "на любителя", уяву вражають панно з керамічної плитки з рослинними мотивами зростом у всю стіну. Скромні корзинки квітів виявилися більш емоційним декором, аніж павичі з розкішним хвостом.

Італійська компанія Serenissima Ceramiche презентувала колекцію Showall, яка складається з великоформатної плитки з матовою поверхнею та рослинним візерунком.

 

 У дещо більш низькій тональності звучить колекція Rockyart від німецького бренду Villeroy & Boch. Насичений малюнок з ледве помітною фактурою природного каменя, виконаний у стилі середньовічних фресок.

  

Італійський бренд Ragno запропонував ніжну квіткову композицію, виконану у пастельних тонах. В колекції тонкого великоформатного керамограніту з покриттям проти ковзання Maiora_Concrete Effect імітації невиразної фактури бетону додають благородства польові квіти. Стіна схожа на панно з рослинним мотивом.

 

 Популярність керамічної плитки у тримірному форматі – так званої 3D-плитки стрімко набирає обертів. Використовується не тільки декор з оптичним ефектом та структурою, а справжні барельєфи з опуклими формами. При цьому на зворотному боці плитка має вдавлену поверхню, завдяки чому керамічна плитка не додає у вазі, а це означає, що її легко укладати.

В мозаїчному стилі виконана колекція глянсової 3D-плитки Marvel Lustro від італійського бренду Boxer.

  

 

У програмі були присутні позиції для спеціалістів в керамічній галузі, за якими проводились конференції, семінари та майстер-класи:

  • каміни, керамічні печі, кухонна черепиця та кераміка; 
  • сировинні матеріали та обладнання для виробництва кераміки сантехники; 
  • матеріали та інструменти для укладки керамічної плитки та сантехніки.