Апарт готель Villaverde (Лагундо, Італія)

 

ЗМІСТ:

1. Особливості стилізації Villaverde Aparthotel

2. Дизайн холу в італійському готелі

3. Дизайн кухні, ванної кімнати та басейну в італійському готелі

 

1. Особливості стилізації Villaverde Aparthotel

Villaverde Aparthotel розташувався біля підніжжя мальовничого гірського хребта та вже давно є частиною місцевого пейзажу. Здається, що вид на гори, вкриті чудовим зеленим килимом, продовжився в інтер’єрі готелю, яскравих деталях та кольорових акцентах.

Вілла побудована на початку XX сторіччя, тому за задумом італійських дизайнерів з бюро "Biquadra Interior Architecture" внутрішнє оформлення поєднує у собі вишукану стилізацію тих часів та сучасний затишок.

За подобою з природою гірського хребта, яка поєднує у собі благородну сухість каменя та легковажність зелених трав, готель оформлений у різних стильових рішеннях.

Кам'яний фасад будівлі складається з 4 поверхів та передує низці двоповерхових дерев'яних споруд із просторою терасою, заставленою столиками для насолоди гірським повітрям, змішаним з п’янкими запахами трав. Новобудова дивним чином поєднується із старою будівлею, але знаходиться у гармонії з оточуючим пейзажем. 

Природність зовнішнього оформлення деревом має контрастні стосунки із внутрішньою насиченістю інтер’єрів глибокими тонами та текстилем у стилі модерн.

Модерн – стиль, що наробив шуму на початку минулого сторіччя, який був елегантним демаршем у бік класики та рішучою втечею із простотою та непримітністю нових віянь.

В інтер’єрі гармонійно поєднуються антикварні та сучасні меблі та світильники. В оформленні ставка зроблена на функціональність предметів, яка не позбавлена класичного шарму.

Неповторний "квітковий" стиль важко уявити без флористичних малюнків та рідких кольорових відтінків природного походження. В інтер’єрі витончена подача яскравих кольорів стиглої вишні, гарбуза та гірчиці вступає у суперечку із стриманою присутністю приглушених тонів шавлії, теракоти та маренго.

Вигнуті ніжки стільців вікторіанської епохи (кабріоль) на подив природно поєднуються із плетеними кріслами у середземноморському стилі та сучасними високими табуретами для бару. 

В оздобленні – багато дерева та каменя із майже непомітною різницею у текстурі. Плитка для підлоги природно виглядає у незвичайному інтер’єрі завдяки імітаціям, які візуально не відрізними від натурального матеріалу. Плитка під дерево із простою укладкою в одних кімнатах змінює класична підлога у холі, вкрита легкими килимами, де плитка для підлоги укладена традиційним для паркету зигзагом.

Парні класичні торшери та настінні бра із витонченими плафонами змінюють індустріальні форми, що нагадують незваних гостей на балу без фраку або вечірнього плаття.

Індустріальні світильники нарочито створюють класичні пари, а витончені бра на подив залишаються самотніми.

Загальна картина нагадує маніфест дизайнерської багатоманітності. Споглядаючи таку оригінальну обстановку, на думку спадає припущення: мабуть, у музеї дизайну змішались експонати різних часів? 

Темний керамограніт у стилі "сіль / перець" використовується для напільного покриття у громадських приміщеннях готелю – у холі та їдальні.

Номери в готелі оформлені у сучасному стилі. Про модерн тут нагадує лише приглушена кольорова палітра та квітковий малюнок на стінах, та й то не скрізь. Напільний керамограніт у номерах – це імітація дерева із матовою фактурою.

2. Дизайн холу в італійському готелі

У Villaverde Aparthotel не один хол, що природно для великого готелю. Тут хол не тільки передує решті приміщень, але й вважається місцем для зустрічей або відпочинку в очікуванні екскурсії.

Для кожного холу дизайнери обрали особливу тактику створення композиції. Симетрію змінює асиметрія, але навіть якщо в інтер’єрі зустрічаються однакові елементи, ритм підтримується завдяки симетрично розташованим предметам іншого роду, розміру та кольору. 

У холі № 1 легка асиметрія, яку створює класичний торшер на високій металевій ніжці, м'яко врівноважує невеликий пуф, оббитий тканиною гірчичного кольору із набивним класичним візерунком.

Центром композиції завжди буде домінанта – найяскравіший за формою або кольором предмет / куточок інтер’єру.

Роль домінуючого предмета дісталась дивану кольору стиглого гарбуза із декоративними подушками, розкладеним по краях по дві. Подушки прикрашає східний орнамент із розмитими краями, які немов пульсують та створюють легку хвилю.

Принцип асиметрії підтримується завдяки насиченим кольорам (малиновий, волошковий, трав'яний) подушок з одного боку та гірчичному в подушок на протилежному боці дивану. Гірчичний візуально прагне розчинитися на тлі дивану-гарбуза, завдяки чому посилюється відчуття асиметрії в інтер’єрі.

Підвісні стелажі з темного металу у середземноморському стилі трохи зсунуті у бік. Завдяки дизайнерським прийомам центр композиції губиться, не дивлячись навіть на симетрично розташовані зручні крісла.

Основу складає темна підлога, на якій плитка ідеально поєднується з легким килимом із грубуватою текстурою полотняної тканини. Темний сірий піднімається на стіни вже на пару тонів світліше. 

У холі № 2 в основу композиції покладена абсолютна симетрія із центром композиції та парними предметами. Чотири затишних крісла із однаковим дизайном розташовані по колу, у центрі якого два невисоких круглих столики. Польові квіти у кришталевій вазі на одному зі столів – домінанта композиції, яка привертає погляд.

Темна плитка на підлогу у стилі "сіль / перець", який колись відкрили італійські майстри, й по домашньому затишний яскравий килим зі східним візерунком, що нагадує про єдність стиля в оформленні готелю.

Модерн нагадує про себе портьєрами зі щільної тканини кольору зрілого листя - ідеальним фоном для свіжого букета. 

У холі № 3 закони класичної композиції повністю дотримуються. Інтер’єр будується навколо каміна характерного для модерну приглушеного лілового кольору під стать живим квітам у скляному глечику на журнальному столику неподалік.

Дзеркало над каміном у рамі із позолотою оточено парними світильниками із витонченими плафонами у класичному стилі.

Диван пісочного кольору гармонійно поєднується із шоколадним відтінком затишних крісел, а всюдисущі гірчичні подушки не надто прагнуть виділятися на тлі більш темних коричневих відтінків.

Керамограніт під дерево із класичною укладкою "ялинкою" підкреслює приналежність інтер’єру до класики.

А класична настільна лампа яскравого салатного кольору та столик біля каміну із вікторіанськими ніжками та ніжною рожевою квіткою у скляній вазі немов обрамляють спокійну картину.

3. Дизайн кухні, ванної кімнати та басейну в італійському готелі

Кухня у номері готелю не призначена для грандіозного готування. Іноді потрібно щось розігріти, набрати води у чайник для вранішньої кави у номері – функції, для яких достатньо раковини та невеликої варильної поверхні.

У сучасний стиль, в якому оформлена кухня, ідеально вписуються врізана раковина та високий змішувач чорного кольору. 

У деяких номерах під ванну кімнату відведена невелика площа за перегородкою, яка відділяє зону ванної кімнати від спальні. Простір оформлений у світлих тонах – тільки меблеві каркаси виконані з чорного металу.

Хромований змішувач для раковини прихованого монтажу – розумний вибір, коли йдеться про економію простору.

Біла накладна раковина встановлена на тумбу із дерев'яною стільницею. Під раковиною достатньо місця для зберігання рушників та інших банних предметів.

Матова плитка для ванної – ідеальне напільне покриття. Пісочна плитка для ванни із імітацією натурального каменя добре поєднується із фактурою дерева. 

Інший варіант ванної кімнати – просторіше приміщення із гладильною поверхнею. Квітковий візерунок на стінах стає більш реальним завдяки настінному дзеркалу у формі краплі.

Глибока накладна раковина та змішувач для раковини прихованого монтажу – незмінні. Форма раковини у формі квіткової чашечки на мармуровій стільниці виглядає ще більш крихкою.

Дерев'яна основа тумби під раковину підкреслює класичний шарм підлоги. Плитка для ванної під темне дерево заземлює світлий простір, прикрашене візерунком з рожевий квітів. 

Плитка у ванну повинна мати покриття проти ковзання. Однак, якщо плитка у ванну у просторому приміщенні не на всій площі піддається впливу вологи, на території басейну напільне покриття може бути небезпечним скрізь.

Покриття дна басейну – плитка під мармур рідкого для благородного каменя синього кольору, а на території навколо басейну – темна плитка "сіль / перець". 

В нашому магазині plitka.kiev.ua представлена в широкому асортименті плитка для ванної, басейну, холу або вітальні, а також накладні та врізані раковини й змішувачі для зовнішнього та прихованого монтажу.